Monday, February 24, 2014

Random thoughts of love

突而其来的感触 想起那天表姨的话 有点感触
我可真的是个幸福的小孩 拥有的很多 却常在埋怨 有时真的很不该

这可是我们去年在Bangkok拍的jump shot
而这就是今年我们在Paris拍的jump shot

很庆幸我的家人 把我们带到那么多地方 或许没有别人的奢侈 可是我真的觉得自己很幸福了
*ignore my un-ready mode*
这一趟旅行 甜酸苦辣 可是我享受的却是那唯美的家庭温暖 我怀念的热情 =)
I am proud to have them as my dearest family members. Somehow we just have the connections in us that never breaks and keep us linked. The trip just get us closer with lots of love. They are the best travel mate of mine.
Candid shot?! Whatever it is, loving this picture with four of us and of course the Effiel Tower.  *okay i have no idea who's behind that make this shot imperfect but who cares?! LOL*

My love. Forever love.
其实生活可以很简单 在于的往往是个人的想法 =)

No comments:

Post a Comment